Dreamium | בניית אתרים: התחזית, תחרותי במיוחד

בניית אתרים: התחזית, תחרותי במיוחד

אז הנה אני מוצא את עצמי כותב מאמר לאתר לווין באמצע הערב, מה המטרה של המאמר? קידום של האתר כמובן. בוא נראה איך עושים את זה נכון.
מתוך הבנה כי התחום בו אני נמצא תחרותי במיוחד החלטתי להוריד את הכפפות ולהתחיל לכתוב מאמרים לאתרי לווין כמו זה, שאתם נמצאים בו ולקדם את החברה שלנו עצמאית עם שלל היכולות.
 

אז מה השתנה בבניית אתרים הלילה הזה?

ברוח פסח אשר הגיע אלינו השנה לטובה, החלטתי לכתוב מאמר המסביר איך לכתוב מאמר – קצת מוזר לא? וובכן זו המוזה שלי והביקורת שלכם יכולה להגיע לעמוד הפייסבוק שלנו(יותר מאשמח לשמוע קצת ביקורת ביקורתית).
 
המאמר הנ"ל כולל תוכן המפרש את תוכן המאמר – מה הכוונה, נניח שאתם בסיטואציה דומה לשלי, בה אתם מקדמים אתר וברשותכם רשת אתרים המונחים לתמוך באתר באמצעות קישורים או תכנים.
 
בניית אתרים ושיווק באינטרנט

מה תעשו אם תרצו לקדם חברת בניית אתרים?

וובכן, עליכם לכתוב תוכן איכותי לשלל האתרים בסנכרון מושלם של אחד עד עשרה קישורים לשבוע – מה? כן. כמו ששמעת, 1 עד 10 קישורים בכל שבוע שעובר. ולמה כך? ובכן תחום הסובב סביב קידום אתרים ו- בניית אתרים היינו תחרותי במיוחד ובמעבר על 10 התוצאות הראשונות ניתן למצוא כי ניכרים מאמצים על ידי המתחרים להתברג במקומות הראשונים.
 
לכן נרתמנו למשימה והתחלנו בתהליך הכתיבה. זוהי ההקדמה במאמר אחד מתוך עשרה אותם אני מתכוון לכתוב הלילה ולקשר בינהם על מנת לקבל מקסימום תוצאות.
 
בנימה זאת, אמליץ על כלי קידום אתרים לא חינמי (וגם קצת יקר) בשם ahref.com בו ניתן לעקוב אחרי תוצאות החיפוש של האתר שלכם, לעקוב אחרי המיקום שלכם(SERP), ולגלות שגיאות אמיתיות בקוד האתר או בתוכן אותם ניתן לתקן ולקבל דירוג גבוהה יותר בתוצאות החיפוש.
 
אז אוקי, לדעתי הגענו ל 300 מילה – תנו לי לבדוק, 301 מילה בידיוק, לכן נעבור למאמר הבא בסדרה של "איך לקדם את האתר שלך בשוק תחרותי" בגוגל ישראל כמובן.
 
למדו איתנו מה נדרש שלב אחרי שלב כדי לקדם האתר שלכם מבחינת תוכן ומבחינת קישורים חיצוניים.

צור איתנו קשר