Dreamium | חנויות אופנה ברשת – שופיניג באינטרנט, קווים לדמותו

חנויות אופנה ברשת – שופיניג באינטרנט, קווים לדמותו

בעולם שבו יותר ויותר גולשים בישראל משתמשים במרחב המקוון לרכישת מוצרים ושירותים, ענף האופנה הוא אחד החלוצים המרכזיים בנבחרת הסחר האלקטרוני. ואכן, הנתונים בהחלט מדברים בעד עצמם. על פי סקר של איגוד האינטרנט הישראלי, כ-51% מהגולשים מבצעים מדי שנה לפחות רכישה אחת בתחום האופנה. בגדים, תכשיטים, נעליים, אקססוריז, הלבשה תחתונה והרשימה עוד ממשיכה.
 
בין אם מדובר על חתן מיועד שמחפש באינטרנט טבעות אירוסין, ובין אם זוהי אמא שרוצה להעשיר את המלתחה של ילדיה עם בגדים מעוצבים, האינטרנט הפך זה מכבר לקניון הטוב ביותר. חוויית הקניות ברשת משתפרת כל הזמן, ושופיניג באינטרנט הוא טרנד שצובר תאוצה. למעשה, הישראלים אפילו פורצים בעניין זה את המחסומים הגיאוגרפיים כאשר כל מי שביקר לאחרונה בסניף הדואר הקרוב לביתו גילה בוודאי שהוא עומד לצד אין ספור לקוחות שממתינים לחבילות מסין, אירופה, דרום אמריקה, ארה"ב ועוד. במקביל, חנויות אופנה ישראליות מזהות את הגל ומשיקות אף הן פלטפורמות אינטרנטיות איכותיות. 
 

היתרונות שמאחורי שופינג באינטרנט

שופיניג באינטרנט טומן בחובו יתרונות רבים, הן עבור הצרכן והן עבור בעל העסק. הנה למשל חמישה יתרונות בולטים אשר הופכים את הסחר האלקטרוני לדבר הגדול הבא. 
פעילות בכל שעות היממה - בניגוד לחנות פיסית אשר מוגבלת בשעות פעילות קבועות, האינטרנט עובד 24/7. לכן, גם כאשר התריסים מוגפים והאזעקה דרוכה, הלקוחות יכולים עדיין לרכוש אופנה בקלות ובלחיצת כפתור. כן, אפילו באמצע הלילה. 
 
שיפור ברמת החנויות הווירטואליות - השיפור האדיר של החנויות הווירטואליות מספק לגולשים והגולשות חוויה נפלאה של קטלוגים מעוצבים, סרטונים, מדריכים, המלצות, חוות דעת וכו'. שיפור זה מגדיל את המכירות ואת האמינות של החנויות הווירטואליות בעיני הגולשים. 
 
עלויות - חנות ווירטואלית דורשת תחזוקה שוטפת אך בדרך כלל עלותה הקבועה נמוכה מעלות חנות פיסית. גם אם ניקח את כל עלויות האפשרויות בהיבטים של הקמת חנות ווירטואלית, קידום חנות ווירטואלית, תפעול חנות וניהול אתר אינטרנט, הסכומים עדיין אינם מצטברים לכדי עלויות תחזוקה שוטפות הכוללות שכירות, חשמל, ארנונה, עובדים, מיסים, שיפוץ ועוד. תודות לכך, מכירה באינטרנט יכולה להוזיל עלויות ולאפשר לצרכנים ליהנות ממבצעים נהדרים.
 
הצרכנים דורשים את זה – שופיניג באינטרנט הוא אחד מהרגלי הצריכה הבולטים ביותר במרחב המקוון. הישראלים רוצים לעשות שופיניג באינטרנט והם אינם מגבילים את עצמם לסכומים קטנים בלבד. בתחומים לא מעטים, חנויות ווירטואליות קודמות אפילו לחנויות פיסיות. למשל, בגדי קז'ואל לילדים, אביזרים לטלפונים חכמים וכדומה. חנות ווירטואלית מתכתבת עם השינוי בהרגלי הצריכה של הגולשים ועסק שלא מייצר לעצמו נוכחות באינטרנט משאיר את הזירה למתחריו. ממש כך. 
 
ביטחון בהשארת פרטי כרטיסי אשראי – בעבר, אחד החששות הגדולים של הגולש הישראלי הממוצע היה להשאיר פרטי כרטיס אשראי באינטרנט. כיום, בשל השיפור ברמת האבטחה בחנויות הווירטואליות, ותודות לפיקוח מצד גורמים שונים אשר עוקבים אחר הנושא, הגולשים המקומיים צוברים ביטחון ולא מדובר עוד במכשול.  
 

לסיכום,

ענף האופנה ברשת צובר תאוצה ונחשב לאחד התחומים המתעוררים ביותר במרחב המקוון בישראל. אין זה מפתיע שרשתות האופנה המובילות ביותר מבקשות אף הן חלק מהעוגה וניתן להזכיר בעניין זה מותגים כמו קסטרו, רנואר ועוד. בקיצור, זוהי הזדמנות של ממש. יתרה מכך, למרות הפריחה של הסחר האלקטרוני בישראל, תחומים רבים עדיין לא התמקמו סופית. כלומר, ישנם ענפי אופנה בהם הביקוש מצד הצרכנים גדול מההיצע והחנויות הווירטואליות הראשונות שישכילו לייצר מיתוג ונוכחות ברשת יכבשו קהל מרשים של לקוחות מסורים. 
 

צור איתנו קשר