Dreamium | קידום חנות וירטואלית בשיטה האורגנית

קידום חנות וירטואלית בשיטה האורגנית

חנות וירטואלית היינה אתר אינטרנט לכל דבר, יש לו דפי אינטרנט, ניווט בין תפריטים, עיצוב  מקצועי משלו, בנוי על פי התקנים והסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל כן דורש קידום אתרים כמו כל אתר אחר על מנת לספק עבורו את הפרסום והמודעות הנדרשת בכדי להגיע לקהל יעד פוטנציאלי יותר וחשיפה מקסימלית.
קידום אתרים מקצועי יכול לעזור לבעל העסק לקדם את החנות עצמה במנועי החיפוש, או אף את השירותים והמוצרים לחוד ובכך חנות וירטואלית אשר עוסקת במוצרי חשמל למשל תאפשר באמצעות קידום מקצועי למצוא במנועי החיפוש על ידי הקלדת הערך "טלוויזיות" ישירות את החנות.
 

 אז מהו קידום אתרים אורגני ?

קידום אתרים הנו תהליך אשר באמצעותו ניתן לשפר באופן משמעותי את איכות אתר האינטרנט מבחינת תכנים, מבנה האתר וקוד ועל כן תהליך אופטימיזציה מסוג זה נדרש על מנת להעלות את ערכו של אתר האינטרנט בעינו של מנועי החיפוש על מנת לספק עבור שאילתת הגולש את תוצאת החיפוש הרלוונטית ביותר.
כך מנועי החיפוש בעת סריקת אתר האינטרנט בודקים את הפרמטרים העיקריים אשר מרכיבים את אלגוריתם הדירוג ובמידה ואתר האינטרנט עמד בהם באופן אופטימלי, האתר יקודם במעלה תוצאות החיפוש.
 

קידום אתרים בדגש על קידום חנות וירטואלית

חנות וירטואלית כפי שציינתי קודם לכן היא אתר אינטרנט לכל דבר ועל כן חלים עליה אותם הפרמטרים אשר מרכיבים אתר איכותי רגיל יחד עם מספר תוספים.
  • אופטימיזציית תכנים – חנות וירטואלית אשר מכילה שירותים ומוצרים רבים, אינה יכולה להסתמך אך ורק על תמונות המוצרים והשירותים, תוכן מהווה אחד המרכיבים החשובים ביותר בעת קידום אתר האינטרנט, ועל ידי תכנים איכותיים, מקצועיים ורלוונטיים אשר מסבירים לגולש אודות המוצר או סוג השירות, ניתן לייעל אתר אינטרנט באמצעות פרמטר זה.
  • מילות מפתח – חנות וירטואלית מקצועית כוללת ביטויים רבים אשר היא מעוניינת לקדם על מנת וניתן יהיה להגיע לחנות דרך כמה שיותר ביטויים המתייחסים לסוג המוצרים אשר החנות מכילה. באמצעות מחקר מילות מפתח על ידי כלי מילות המפתח של Google ניתן לקבל אינדיקציה אודות ערכים פוטנציאליים לקידום, מספר חיפושים מקומיים חודשיים וגובה התחרות לגבי כל ביטוי.
  • מערך קישורים – בכדי לייעל את החנות שלכם, מומלץ לבנות מערך קישורים איכותי ממקורות טובים אשר יש להם מכנה משותף עם אתר האינטרנט שלכם, חנויות וירטואליות נוספות בתחום או מאמרי תוכן בנושא המוצרים והשירותים בהחלט יתרמו להשגת מטרה זו.
  • רשתות חברתיות – באמצעות רשתות חברתיות ניתן להשיג חשיפה רבה אל עבר החנות, רשת חברתית כמו פייסבוק מאפשרת בניית דפי עסק אשר מציעים דפי נחיתה לאזורים שונים וחיוניים לבעל העסק על מנת לפרסם את שירותיו ומוצריו לקהל יעד רחב יותר, שמירה על קשר עם לקוחות.
  • תמונות וסרטוני וידאו – הכללת תמונות וסרטוני וידאו מספק עבור הגולש מידע ויזואלי אודות כיצד המוצר נראה, וכתיבת תוכן עבורו מעלה את הערך של המוצר להימכר, תמונות של המוצר אשר משקפות אותו מזוויות שונות על מנת לספק עבור הגולש את התמונה המלאה נדרשות להצלחת העסק.
  • Alt text – במידה והנכם מכלילים תמונות וסרטוני וידאו באתר האינטרנט יש צורך לשייך אליהם alt text, אלמנט זה חיוני מאחר והוא מאפשר למנועי החיפוש להבין מה מופיע על התמונה ובסרטון ובכך לסרוק לטובתכם.
  • SSL – יש לדאוג כי פרוטוקול ה- SSL שלכם מעודכן ופעיל.

צור איתנו קשר